Search:

Type: Posts; User: Ice[DDZ]; Keyword(s):

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.22 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    1,535

    You opted to take the burden remember?

    You opted to take the burden remember?
  2. Replies
    11
    Views
    3,511

    So you have a heads up, the test style is not for...

    So you have a heads up, the test style is not for THIA :) It's for something else we're working on, heh.
  3. I want this game... It looks gorgeous even though...

    I want this game... It looks gorgeous even though it's full 3D :D
    As always, VERY Devil May Cry, but who cares??? Hehe.

    Also, I thought THIA.net had basicly "unlimited" bandwidth, or was there a...
  4. Replies
    5
    Views
    2,303

    Resident Evil "Wii" @ EB Games/Gamestop

    The game is now able to be reserved at your local EB Games store, or Gamestop store. It's slated for Q1 2007 which will most likely be pushed back because we've seen nothing on the game as of yet and...
  5. Replies
    11
    Views
    3,559

    I'm not the one whose blind without his glasses...

    I'm not the one whose blind without his glasses o_o
    And I'm not picky enough to notice the lag that IS present in all the 2405's. It has never even been noticable to me in gaming/videos/etc.
    ...
  6. Replies
    11
    Views
    3,559

    Thanks Omega! You got it Niko :) Yeah, I am...

    Thanks Omega!

    You got it Niko :)
    Yeah, I am basicly trying to redo the whole R.P.D. one room at a time. I've got the room where you see the licker drop from the ceiling almost done as well as...
  7. Replies
    15
    Views
    5,005

    I love it... But I wanna see all the info to go...

    I love it... But I wanna see all the info to go with the maps section so we can finish it *Pokes Dot*
  8. Replies
    7
    Views
    3,083

    Aww man, I miss those good ol' days. I wanna see...

    Aww man, I miss those good ol' days. I wanna see the site done again... I mean that was 4 years ago! Ahh... Yes the memories. Good stuff Niko.
  9. Replies
    7
    Views
    9,007

    Thanks guys :) I still have yet to come up with...

    Thanks guys :)
    I still have yet to come up with a way to make barbed wire but it's fine til I do, heh.
  10. Replies
    11
    Views
    3,559

    Counter-Strike: Source Map (Mine)

    A map I've been working on in CS:S... It's going to end up being something RE related, I'll let you guess... Cause it looks VERY different at first glance from the original....
  11. Replies
    7
    Views
    9,007

    Thanks Aya! I'm thinking I might update it with...

    Thanks Aya! I'm thinking I might update it with some barbed wire throughout the wallpaper or something. I just have no idea how to digitally draw barbed wire O_O
  12. Replies
    3
    Views
    2,362

    :D I want them all... But never any money to...

    :D
    I want them all... But never any money to buy such a thing.
  13. Replies
    7
    Views
    9,007

    Silent Hill Movie Wallpaper

    I got bored and decided to make myself a new wallpaper, which turned out to be this one right here...

    http://iceddz.thehorrorisalive.com/Silent Hill.gif

    | Download Here |

    I made it for a...
  14. Replies
    4
    Views
    2,705

    Resident Evil 4 PC Delayed

    Today was an exciting day (For me anyways) because Resident Evil 4 was supposed to be coming to PC today, 05-23-06 as the ship date. I was even considering going into work early just to pickup the...
  15. Thread: Silent Hill 4

    by Ice[DDZ]
    Replies
    18
    Views
    3,309

    I've got 2, 3, and 4 for the PC. All the PC...

    I've got 2, 3, and 4 for the PC. All the PC versions are kinda bad, though the third one is the best port out of the bunch. The second has TERRIBLE gamepad support and the fourth is well, laggy...
  16. Replies
    34
    Views
    5,269

    I'm damn psyched about the new SSB on the Wii. ...

    I'm damn psyched about the new SSB on the Wii. Gonna be a blast!!! SNAAAAKE!
  17. Replies
    5
    Views
    2,473

    It CANNOT be on the bottom of the page. It has...

    It CANNOT be on the bottom of the page. It has to be near the top where people even with 800x600 resolution can see it without scrolling.

    And as for appriciation for doing what you guys have been...
  18. Replies
    5
    Views
    2,473

    Indeed you should replace the topclasshost image...

    Indeed you should replace the topclasshost image so they get pissed at us since they're giving us extra bandwidth/space for having it there. Not to mention it screws up the 800x600 version of the...
  19. Replies
    5
    Views
    2,711

    W00t No more shitty 480i on the PS2 :D

    W00t
    No more shitty 480i on the PS2 :D
  20. Replies
    1
    Views
    1,943

    Features Section & News On Upcoming Things

    Yup that's right, finally a little bit more to the site is up and ready for people to view. As it stands there are only two features up on it right now. Tons more are planned for the future as...
  21. Resident Evil Deadly Silence Videos & Screens

    Gamespot has posted up a bunch of videos showcasing ingame footage of Resident Evil on the DS! Also you can find a ton of new screenshots on the there as well. The links are below.

    Videos...
  22. Replies
    0
    Views
    1,847

    Bunch of updates

    First off, sorry for the lack of updates. Things have still been moving though. Dot50Cal has been out a keyboard for a few days and hasn't been able to post anything.

    Something that really looks...
  23. Replies
    11
    Views
    3,324

    Holy shit it's Jeff. Haven't seen you in ages......

    Holy shit it's Jeff. Haven't seen you in ages... Last summer or something? Soon as I get a few days off I'll be down there at John's so you'll have to stop by.
  24. Replies
    30
    Views
    6,141

    Noes!... And hey Dot, buy a new keyboard so you...

    Noes!... And hey Dot, buy a new keyboard so you can work on the site :D
  25. Replies
    30
    Views
    6,141

    You people are what make the forum 'not-so-dead'...

    You people are what make the forum 'not-so-dead' so eh... I guess Dot and myself being here helps too though, heh. I'm around just not enough to sitdown and do work. Though we need Dot to get his...
Results 1 to 25 of 85
Page 1 of 4 1 2 3 4