Search:

Type: Posts; User: Saint_Eve; Keyword(s):

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.09 seconds.

  1. Replies
    10
    Views
    2,815

    Thanks Bjorn, much appreciated.:)

    Thanks Bjorn, much appreciated.:)
  2. Replies
    8
    Views
    2,918

    Intriguing. Is this in the US? It better be! I...

    Intriguing. Is this in the US? It better be! I live off of energy drinks!
  3. Replies
    2
    Views
    1,520

    Decisions decisions.... a glitchy board with more...

    Decisions decisions.... a glitchy board with more members or a working one with less members. I think now that you have shown what THIA os gonna be like, via all the features you made, I think...
  4. Replies
    2
    Views
    1,939

    Oh God... I still need Series 1 and 2.. damn...

    Oh God... I still need Series 1 and 2.. damn these look so damn nice though....
  5. Replies
    5
    Views
    1,789

    Well thats a shame man, Ice will still remain on...

    Well thats a shame man, Ice will still remain on site though wont he?
  6. Wow... the writer really like the Shelby Cobra....

    Wow... the writer really like the Shelby Cobra. Very nice translation man, Im psyched, how many more chapters left? Like 3 or 4 right?
  7. Replies
    7
    Views
    2,201

    Sweet, I want to know what its all about before I...

    Sweet, I want to know what its all about before I buy it.
  8. Yeah, but image how detailed the info will be!!...

    Yeah, but image how detailed the info will be!! OMG, I bet there are scores of things us US fans dont know about BH! Hell just the translation of the interviews with the RE3 directors, done by Morbid...
  9. Replies
    8
    Views
    2,440

    Lol, I love thier expressions, like the girl at...

    Lol, I love thier expressions, like the girl at te bottom is like "I see you!" and the guy on the left is like.... "Oh shi-, he saw me! Ive been photographed!"
  10. The only shame is that those are the only 2 pages...

    The only shame is that those are the only 2 pages of story boards. Aint that about a "b".

    Hey Dot, I was thinking... you should rename the whole book "The True Story Behind Resident Evil", you...
  11. Replies
    16
    Views
    4,129

    I expect it to be a bit slower in general, the...

    I expect it to be a bit slower in general, the character models themselves are damn good, image having that plus the detailed zombies and such in 1 room, hell if Billy and Becca are in the same...
  12. Thread: Contest #2

    by Saint_Eve
    Replies
    20
    Views
    5,601

    Yeah Im in for sure, I love the contests! I won...

    Yeah Im in for sure, I love the contests! I won one of the 1st ones prizes. So yeah, Ill be looking forward to those sound chronicles....

    BTW if you need more contest prizes I have 2 factory...
  13. Replies
    9
    Views
    2,399

    Yeah.... so Dot, what are you looking frward to...

    Yeah.... so Dot, what are you looking frward to on the PS3? Does it have an M, a G, and an S, and maybe a 4 in its name?:)
  14. Good deal!

    Good deal!
  15. Replies
    7
    Views
    2,747

    Yeah that yellow is very obnoxious, not worth...

    Yeah that yellow is very obnoxious, not worth $40, unless I had them spare, which I wont. But the boxart is nice tho.
  16. Haha, talking about small mistakes, my name is...

    Haha, talking about small mistakes, my name is Saint_Eve, not SaintEve, but Im not complaining, I too feel very embarrased since I donated so little, alas I did not have a job then... I cant wait for...
  17. Wow John, a tear of joy almost came upon my face,...

    Wow John, a tear of joy almost came upon my face, it looks absolutley grand, fantastic editing, fantastic translation, I woke up a little early just so I can see this before I head out to college....
  18. Thread: TSBB Update

    by Saint_Eve
    Replies
    22
    Views
    5,071

    Wow, ahaha, I never knew that image by Jerome was...

    Wow, ahaha, I never knew that image by Jerome was edited, now that I look at it I can see. Hmm, I couldve sworn I had full scans of those images but not overlapping. Great job though Dot, your PS...
  19. Replies
    9
    Views
    2,626

    Hmm thats a shame. Im sure there will be atleast...

    Hmm thats a shame. Im sure there will be atleast a trialer tho, I mean its bean a fucking year since we last heard anything of BH5.
  20. Replies
    9
    Views
    2,516

    Its a damn good game. Personally Im praying for...

    Its a damn good game. Personally Im praying for sequels with more than just a single mall.... say a city?
  21. Replies
    13
    Views
    2,731

    Oh interesting..... I wonder if the Dead Rising...

    Oh interesting..... I wonder if the Dead Rising Demo in Japan was any different. Talking about demos, I recently got my hands on like 4 or 5 of the GC Store Demo disks, well, one of them has a new...
  22. Replies
    13
    Views
    2,731

    Disk read errors? My friend Jeff plays his like a...

    Disk read errors? My friend Jeff plays his like a mofo, has like almost all the damn games, he hadnt had one yet, he bought his about... 3 months after its initial release.

    But yeah this method,...
  23. Replies
    13
    Views
    2,731

    Hey is it possible to rip the demos off of the...

    Hey is it possible to rip the demos off of the 360?
  24. Hmm, true... but you could have Bjorn or someone...

    Hmm, true... but you could have Bjorn or someone do the translating.
  25. I love BH France, its just like been there for...

    I love BH France, its just like been there for ever, you know, its like this pet that you have and it creates a hommy feeling, you know what I mean? I really mean it in good way (not to be hating on...
Results 1 to 25 of 152
Page 1 of 7 1 2 3 4